THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 23, 2010

Titisan air mata

Hari ni aku menitiskan air mata lg.
Melihat smbutan ahri jadi sesorg
X sangka
Dah x terikat dgn etika tugas.
Blh smbut bfday, mkn berdua.
Sbnrnya byk sgt yg aku terasa.
Tapi aku simpan.
Knapa perlu aku menitiskan air mata?
Sbb dia melayan sesorg itu lbh dr aku dlu.
Aku fhm
Aku bknlah sebaik yang baru
mgkin dia malu dgn aku.
Hbungan kmi dlu disorokkan
Tp skg x pn
Knapa?????????????
Aku ni buruk sgt ke???
Malu nk ngaku??
Aku fhm..
Nampaknya kau lbh sgt2 sygkn dia.
Aku rela..
Pandanglah aku dgn pandangan benci
Lihatlah aku seperti aku sgt jahat
Aku terima
bencilah aku
Itu yg terbaik untukmu
Aku doakan kebahagiaan kamu
Aku akan ciba kuatkn semangat
Benar apa yg aku prnah baca
Jikalau bekas kekasih anda melayan kekasih barunya lbh baik dr anda mknanya slama ini dia x prnah serius dgn anda.
Mungkin anda hanyalah untuk simpanan.
Bila dh dpt yg baru dia akn tinggalkan anda
Apapun pengorbanan yg anda buat dia x akan nampak
Dia hanya akan nampak keburukan anda
Dia akan sentiasa mempertahankan dirinya
Anggaplah aku yg bersalah
Aku yg jahat
Aku yang bodoh.
Aku penyebab smua ni terjadi..
Anggaplah aku puncanya.............

0 comments: